• Lorem ipsum
FAQ
Mobiel per maand
Plaatsen van een bestelling:

Op het moment dat u een keuze heeft weten te maken op onze webshop dan kunt u de bestelling plaatsen via onze webshop. U dient het volledige eerste maandtermijn direct te voldoen. Hierna zullen de resterende bedragen maandelijks via een automatische incasso geïncasseerd worden.

 

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst gaan wij van RN Mobile direct voor u aan de slag. Wij werken niet met toestelleningen of BKR Registraties. Wij zullen daarom ook geen melding maken hiervan bij het BKR. Wel werken wij met een insolventiecheck waarmee wij u kredietwaardigheid checken. Op het moment dat alles positief is bevonden zullen wij u een email sturen met daarin het contract voor maandelijks betalen, algemene voorwaarden en de privacy policy. Als wij het getekende contract hebben ontvangen van u zullen wij overgaan tot uitlevering van uw bestelling.

 

Insolventiecheck, wat is dat?

Het Centraal Insolventieregister op Rechtspraak.nl bevat de gegevens van faillissementen, surseances van betaling en schuldsaneringen natuurlijke personen die in de lokale registers bij de verschillende rechtbanken worden bijgehouden. Alle insolventiegegevens gepubliceerd ná 1 januari 2005 zijn raadpleegbaar tot zes maanden na beëindiging van de insolventie.

 

Afgewezen door de insolventiecheck, wat nu?

Indien u afgewezen bent zullen wij de kosten van uw mobiel abonnement terugstorten binnen 10 werkdagen op uw rekening. Dit betekent dat u helaas geen gebruik kunt maken van een smartphone op afbetaling

 

Goedgekeurd, hoe verder?

Nadat alles goedgekeurd is zullen wij de bank opdracht geven tot het maandelijks incasseren van het door u verschuldigde bedrag. Dit bedrag zal maandelijks afgeschreven worden van uw rekening. U bent zelfverantwoordelijk om voldoende saldo te hebben op het rekeningnummer waar wij vanaf schrijven. Het contract tot afbetaling gaat u aan voor 12 maanden, nadat de 12 maanden voorbij zijn stopt uw maandelijkse betaling automatisch tenzij er nog periodes open staan.

 

U kunt een maand niet betalen, en nu?

Het kan een keer voorkomen dat u een maand heeft waarbij u iets meer heeft uitgegeven als normaal. Indien u het idee heeft dat u uw maandelijks termijn niet kunt voldoen verzoeken wij u om ons hiervan op de hoogte te brengen zodat wij met u kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Het toestel wat u heeft werkt niet meer binnen de garantietermijn?

Indien deze situatie zich voordoet bij u dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via: klantenservice@rnmobile.nl hierin vragen wij u om zo gedetailleerd mogelijk de problemen te beschrijven. Indien het een probleem is wat wij kunnen repareren zullen wij u verzoeken om het toestel retour te zenden aan ons, wij zullen dan kosteloos het toestel repareren voor u. Wel is hier een uitzondering op, mocht het blijken dat het toestel val/stoot of waterschade heeft zijn de reparatie kosten voor uw rekening. Indien het toestel volledig defect is vragen wij u het toestel te retourneren aan ons, op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij u een nieuw toestel toezenden.

 

Vroegtijdig stoppen met maandelijkse betalingen, kan dat?

Ja dit kan, wel dient u de resterende maanden in 1x te voldoen. Bijvoorbeeld u heeft 7 maanden betaald en u dient nog 5 maanden te betalen. Dan betaalt u dus 5x het maandbedrag in 1 keer. Dit bedrag zullen wij eerst incasseren bij u, mocht dat niet lukken ontvangt u een betaalverzoek per email van ons waarin wij u vragen het verschuldigde bedrag te betalen.

 

Tijdens contractperiode wisselen van toestel kan dit?

Ja dit is mogelijk, wel dient u de resterende maanden direct te voldoen en gaat u een nieuwe overeenkomst aan voor 12 maanden. Ook heeft u de optie om dit voor een kortere periode te doen. Indien u dit wenst kunt u ons hiervan op de hoogte brengen en zullen wij met een prijs voorstel komen.

 

Ben ik verplicht om een 12 maanden contract te nemen?

Nee dit bent u niet, indien u een kortere periode wenst kunt u ons hiervan op de hoogte brengen nadat u uw bestelling heeft geplaats. Wij zullen u dan per email een nieuw prijsvoorstel doen. Indien u daarmee akkoord gaat zult u een nieuwe overeenkomst ontvangen met de periode en het bedrag wat wij dan zijn overeengekomen.

 

Bij wie moet ik zijn als er iets niet klopt of ik wil iets wijzigen?

U sluit alles via RN Mobile af dus indien u vragen heeft over de abonnementen, de maandelijkse betalingen of andere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Contact informatie
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden